• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11
فرماندار تنگستان خبر داد

احداث ١٣ فضای آموزشی در شهرستان تنگستان

  • کد خبر : 11967
  • 16 اردیبهشت 1399 - 12:01
رفیعی پور گفت: برای توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش تعداد ۱۳ پروژه آموزشی در این شهرستان در حال احداث است و توسعه این زیرساخت‌ها به کیفیت بخشی تعلیم و تربیت در مناطق مختلف شهرستان تنگستان از جمله روستاها کمک شایانی می‌کند.

فرماندار شهرستان تنگستان از احداث ١٣ پروژه آموزشی در شهرستان تنگستان خبر داد.

به گزارش آوای بوشهر؛ عبدالحسن رفیعی‌پور عصر دوشنبه در آئین تقدیر از معلمان نمونه شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه موفقیت هر جامعه‌ای در گرو تقویت تعلیم و تربیت است اظهار داشت: دانش آموزان در سایه تلاش معلمان، ضمن رشد علمی، راه و رسم زندگی را می‌آموزند.

وی افزود: توسعه انسانی رکن اصلی توسعه پایدار است که این مهم بر دوش آموزش و پرورش در هر کشوری است زیرا آموزش و پرورش در ساختن یک جامعه پویا نقش محوری دارد لذا برای ارتقا کیفیت آموزش در کشور باید توجه و نگاه به آموزش و پرورش تغییر کند.

رفیعی پور با بیان اینکه حاکمیت، دولت، خانواده، جامعه و رسانه‌ها همگی باید در خدمت آموزش و پرورش کشور باشند خاطر نشان کرد: مدارس مرکز مولد نیروی انسانی جامعه هستند و همه نیازمندی‌های جامعه از نظر نیروی انسانی از مدرسه تأمین می‌شود و هر قدر اقبال عمومی نسبت به حوزه تعلیم و تربیت و معلمان بیشتر شود منفعت بیشتری نصیب اجتماع خواهد شد.

رفیعی پور تصریح کرد: در شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا نیز معلمان در راه اندازی کارگاه تولید ماسک و نیز به صورت مجازی تلاش چشمگیری برای پیشگیری از وقفه در روند تعلیم و تربیت دارند که جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از مجموعه آموزش و پرورش، حمایت از آبادانی و پیشرفت شهرستان است و همه باید با همدلی به این مجموعه مهم و تأثیرگذار توجه کنیم.

رفیعی پور گفت: برای توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش تعداد ۱۳ پروژه آموزشی در این شهرستان در حال احداث است و توسعه این زیرساخت‌ها به کیفیت بخشی تعلیم و تربیت در مناطق مختلف شهرستان تنگستان از جمله روستاها کمک شایانی می‌کند.

در این مراسم که با حضور فرماندار، معاون سیاسی، بخشدار مرکزی، شهرداران و رؤسای شوراهای شهر اهرم و آباد برگزار شد از مدیر، معاونین و تعدادی از کارکنان آموزش و پرورش و معلمان نمونه شهرستان تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.