• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

جشن قرانی در مدرسه ولی عصر شهر جم برگزار شد

  • کد خبر : 3938
  • 27 مهر 1396 - 0:30

دانش اموزان آینده‌سازان کشور ما می‌باشند که اگر  در مدرسه اصولی و اسلامی تربیت شوند ما در آینده بسیاری از مشکلات اجتماعی که امروز جامعه گریبان گیر آن می‌باشد نخواهیم داشت. آوای جم – جشن قرانی دانش اموزان کلاس اول ابتدایی در دبستان  حضرت ولی‌عصر شهر جم برگزار شد. به گزارش آوای جم – همزمان […]

دانش اموزان آینده‌سازان کشور ما می‌باشند که اگر  در مدرسه اصولی و اسلامی تربیت شوند ما در آینده بسیاری از مشکلات اجتماعی که امروز جامعه گریبان گیر آن می‌باشد نخواهیم داشت.

آوای جم – جشن قرانی دانش اموزان کلاس اول ابتدایی در دبستان  حضرت ولی‌عصر شهر جم برگزار شد.

به گزارش آوای جم – همزمان با شروع آموزش درس قران در پایه اول ابتدایی جشنی با حضور اولیاء دانش اموزان و مربیان دبستان ولی‌عصر برگزار شد.

محسن موسوی مدیر و مسئول برگزاری این مراسم به خبرنگار آوای جم گفت: ما در کنار علم‌آموزی به دانش آموزان، تربیت اسلامی نیز در دستور کارداریم.

وی افزود جشن قرانی درواقع همزمانی آموزش الفبای دانایی با الفبای زندگی اسلامی است این فرهنگی  اضافه کرد همزمانی این نوع آموزش باعث شده است که بچه‌ها نسبت به سن خود با قوانین اسلامی آشنا بشوند.

موسوی  افزود  دانش اموزان آینده‌سازان کشور ما می‌باشند که اگر  در مدرسه اصولی و اسلامی تربیت شوند ما در آینده بسیاری از مشکلات اجتماعی که امروز جامعه گریبان گیر آن می‌باشد نخواهیم داشت.

مسئول برگزاری جشن قرانی دبستان ولی‌عصر خاطرنشان: همسویی مدرسه و خانواده در تربیت دانش اموزان باعث خواهد شد تا نسلی مقاوم در برابر تهاجم فرهنگی داشته باشیم.

محسن  موسوی گفت بر خود واجب می دانم  از همکاری  خانم باقری ، مهرابی و آقای تابان از آموزگاران پایه اول این دبستان ، خانم حسین زاده مربی پرورشی و خانم افراخته مربی قران و همچنین اولیای محترم دانش اموزان که در بر پایی این جشن همکاری کردند تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3938

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.