• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
دستور فرماندار برای تجدید نظر در اعمال محدودیت تردد در شهرک ها

شیوع کرونا در بخشی از مجتمع های مسکونی نفت و گاز/ مردم از تردد غیر ضروری به شهرک ها خودداری کنند

  • کد خبر : 12029
  • 20 اردیبهشت 1399 - 21:21
فرماندار جم با تاکید بر لزوم پرهیز از اقدامات حساسیت برانگیز میان مردم گفت: محدودیت های اعمال شده در مجتمع مسکونی پارس جم مربوط به کرونا بوده و مقرر شد در مورد اعمال این محدودیت ها، تجدید نظر شود.

فرماندار جم گفت: محدودیت های اعمال شده در مجتمع مسکونی پارس جم مربوط به کرونا بوده و مقرر شد در مورد اعمال این محدودیت ها، تجدید نظر شود.

به گزارش آوای بوشهر؛ محمد حسینی با بیان اینکه، با توجه به حذف محدودیت های تردد در سطح کشور و بازگشایی بازار، شاهد رشد بیماران کرونایی در شهرستان هستیم افزود: لازم است همه مردم همچنان با جدیت فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

حسینی تصریح کرد: مرجع اتخاذ تصمیم لازم در خصوص منع آمد و شد در سطح شهرستان، صرفا کارگروه ها و کمیته های ویژه در فرمانداری است و هرگونه تصمیمی در بحث کرونا برای اعمال محدودیت تردد، نیازمند اخذ مجوزهای لازم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم با اشاره به برخی حواشی پیش آمده در خصوص محدودیت های تردد در مجتمع مسکونی پارس جم گفت: با وجود افزایش آمار کرونایی در شهرستان، تابع سیاست های کلان ستاد مدیریت کرونای استان و کشور هستیم و هر تصمیمی در شهرستان هم بر اساس دستورالعمل های صادره ابلاغ و اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: مردم شهرستان جم چه ساکنین در مجتمع های مسکونی نفت و گاز و چه سایر مردم، شهروندان شهرستان جم هستند که سالیان سال با حفظ همدلی و وحدت، در کنار هم زندگی می کنند و باید از هر اقدامی که باعث ایجاد اختلاف یا حساسیت های نادرست است پرهیز شود.

حسینی تصریح کرد: دستور لازم برای تجدید نظر در اعمال محدودیت تردد به مجتمع مسکونی پارس جم صادر شد و انتظار داریم مردم هم با توجه به شیوع کرونا به ویژه در بخشی از شهرک های مسکونی نفت و گاز، برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان از ترددهای غیر ضرور اجتناب کنند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.