• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

پارس جنوبی جم لیگ برتر را سوپرایز کرد/ جمی ها صدرنشین شدند+ تصاویر

  • کد خبر : 3306
  • 07 مرداد 1396 - 16:12

  آوای جم؛نماینده استان که در اولین بازی تاریخ لیگ برتری خود راهی تبریز شده بود، موفق شد در یک بازی خوب با نتیجه ۴ بر۱ میزبان را شکست دهد.  پارس جنوبی جم هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران را با یک شروع رویایی در تبریز آغاز کرد. به گزارش خبرنگار آوای جم؛ نماینده استان […]

  آوای جم؛نماینده استان که در اولین بازی تاریخ لیگ برتری خود راهی تبریز شده بود، موفق شد در یک بازی خوب با نتیجه ۴ بر۱ میزبان را شکست دهد.

 پارس جنوبی جم هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران را با یک شروع رویایی در تبریز آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار آوای جم؛ نماینده استان که در اولین بازی تاریخ لیگ برتری خود راهی تبریز شده بود، موفق شد در یک بازی خوب با نتیجه ۴ بر۱ میزبان را شکست دهد. این درحالی بود که یک پنالتی این تیم هم گل نشد.

شاگردان تارتار ابتدای بازی اندکی ناهماهنگ نشان دادند و یک پنالتی راحت را تقدیم میزبان کردند. رضا خالقی فر با تجربه بر خلاف حرکت فروزان دروازه جمی ها را باز کرد تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود میزبان گردد.

بعد از گلزنی میزبان، شاگردان مهدی تارتار با استفاده از سرعت بی نظیر علی دشتی و ابراهیم صالحی موقعیت های گلزنی را ایجاد کردند که در دقیقه ۱۴ بازی یک ضربه پنالتی نصیب پارس جنوبی جم شد اما آلویس نانگ نتوانست توپ را به گل تبدیل کند. این ضربه را دخسوس دروازبان برزیلی گسترش به زیبایی مهار کرد.

هنوز دقایقی از خراب شدن این پنالتی نگذشته بود که همکاری صالحی و دشتی منجر به یک خطای پنالتی دیگر روی دشتی شد که فرشاد محمدی مهر مدافع راست پارس جنوبی جم این بار پنالتی را به گل تبدیل کرد تا اولین گل تاریخ فوتبال جم در لیگ برتر به نام او ثبت شود.

پارس جنوبی جم در دقایقی پایانی نیمه اول توپ و میدان را در اختیار گرفت و موفق شد روی ارسال زیبای ابراهیم صالحی و ضربه آلویس نانگ گل دوم خود را به ثمر برساند تا تارتار با خیالی آسوده برای نیمه دوم برنامه ریزی کند.

در نیمه دوم لوکا بوناچیچ دست به دو تعویض زد اما هیچ کدام کاری از پیش نبرد. در دقیقه ۶۵ ارسال مواج سالاروند با ضربه سر نانگ تبدیل به گل سوم مهمان شد تا اندک هواداران تبریزی حاضر در ورزشگاه یادگار امام تبریز بهت زده بازی را دنبال کنند.

خطاهای چند باره کاخا هافبک گرجستانی گسترش باعث اخراج وی در دقیقه ۶۰ باعث شد تا تبریزی ها بیش از یک سوم زمان بازی را ۱۰ نفره دنبال کنند. علی دشتی بال راست پر جنب و جوش پارس جنوبی جم در دقیقه ۶۸ بازی با فراری تماشایی و شوتی زیبا مزد بازی خوبش را با یک گل تماشایی گرفت و نتیجه را ۴ بر ۱ به سود تیمش نمود.

پارس جنوبی جم در اولین بازی لیگ برتری خود یک استارت جانانه و امیدوار کننده را داشت و حالا با  روحیه خوب راهی جم می شود تا برای جدال با پیکان آماده شود. مسابقه ای که جمعه آینده برگزار می شود.

بهترین بازیکن: {علی دشتی با تقدیر از آلویس نانگ} معمولا بازیکنی که دو گل می تواند برای تیمش به ثمر برساند شایسته ستاره شدن است اما جوان کنگانی و سرعتی پارس جنوبی جم یک گل زد، یک پنالتی سرنوشت ساز گرفت و لقب بهترین بازیکن میدان را از آن خود کرد. از بازی بدون نقص ابراهیم صالحی هم نباید به سادگی گذشت که خط دفاع گسترش را بارها آزار داد.

درحاشیه: بازوبند کاپیتانی پارس جنوبی جم بر بازوی نقی زاده بسته شده بود.

در ترکیب ابتدایی پارس جنوبی جم دو بازیکن بومی استان بنام های دشتی و صالحی حضور داشتند که با ورود پورامینی در دقیقه ۸۰ تعداد آنها به عدد سه رسید.

وقتی خطای پنالتی روی دشتی رخ داد، جدال لفظی میان وی و دخسوس صورت گرفت.

مهدی تارتار تقریبا تمام زمان بازی را کنار خط تیمش را هدایت کرد.

نام فرشاد محمدی مهر به عنوان زننده اولین گل لیگ برتری تیم جمی ها ثبت شد!

ابراهیم صالحی مهاجم اهل جزیره شیف پارس جنوبی جم با سری بانداژ شده از همان ابتدا در ترکیب حضور داشت.

لوکا بوناچیچ سرمربی کروات و اخموی گسترش فولاد بیشتر زمان بازی عصبانی کنار زمین حضور داشت!

نانگ مهاج جدید و کامرونی فصل گذشته استقلال خوزستان که در طول فصل تنها ۴ گل برای تیمش به ثمر رسانده بود در این بازی برای پارس جنوبی جم در گلزنی دبل کرد!

دخسوس با مهار ضربه پنالتی نانگ، چنان خوشحالی کرد که گویا بازی تمام شده اما پس از ان ۴ بار دروازه اش باز شد.

داور: محمدحسین ترابیان، علی دودانگه، مهدی شفیعی ، کمیل غلامی – ناظر: محمدرضا فلاح

اخطار: کاخا {گسترش}میثم تیموری و محسن فروزان {پارس جنوبی جم}

اخراج:کاخا دقیقه ۶۱ برای {گسترش فولاد}

گسترش فولاد تبریز: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی{۴۶میثم جودکی}، دراگان زارکوویچ، امین حاج محمدی، احمدرضا زنده روح{۴۶علی چراغعلی}، کاخاکاخبر شویلی، رضا خالقی فر، علیرضا ارجمندیان، علیرضا نقی زاده، میلاد فخرالدینی{۷۶مسیج زاهدی} و مسعود ابراهیم زاده
سرمربی:لوکا بوناچیچ

پارس جنوبی جم: محسن فروزان،میثم نقی زاده،مهدی زبیدی{۵۶امید سینک}،فرشاد سالاروند،میثم تیموری،مجتبی لطفی،ایمان سلیمی،فرشاد محمدی مهر،علی دشتی{۸۰حسین پورامینی}،آلویس نانگ{۷۳احسان تاییدی} و ابراهیم صالحی
سرمربی:مهدی تارتار

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3306

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.