• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

تجلیل دکتر حسین زاده از پرستاران بیمارستان توحید+گزارش تصویری

  • کد خبر : 1098
  • 09 فروردین 1391 - 7:17

به گزارش خبرنگار آوای جم؛صبح امروز نهم فروردین ماه ۱۳۹۱ و همزمان با روز پرستار به پیشنهاد پایگاه خبری تحلیلی آوای جم و همچنین دعوت روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در بیمارستان توحید جم حضور یافتیم.در ابتدای ورود، دکتر حسین زاده رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت استان بوشهر در یک مصاحبه خبری به سوالات ما پاسخ دادندکه در ادامه همین مطلب می آید.

به گزارش خبرنگار آوای جم؛صبح امروز نهم فروردین ماه ۱۳۹۱ و همزمان با روز پرستار به پیشنهاد پایگاه خبری تحلیلی آوای جم و همچنین دعوت روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در بیمارستان توحید جم حضور یافتیم.در ابتدای ورود، دکتر حسین زاده رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت استان بوشهر در یک مصاحبه خبری به سوالات ما پاسخ دادندکه در ادامه همین مطلب می آید.

سوال: در خصوص روز پرستار و زحماتی که پرستاران می کشند چه صحبتی دارید؟

جواب:بنام خدا ضمن عرض تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب سلام ا… علیها وروز پرستار،باید گفت یکی از سخت ترین شغلهاست و ماندگاری در این شغل فقط نیازمند علاقه زیاد است.به نظر من تقدیر از پرستاران نباید به یک روز بسنده کرد وباید هر روز سال از آنها قدردانی بعمل آید.

سوال:آقای دکتر آیا شما پرستاری را نیز تجربه کرده اید؟ و اگر در بازدید امروز یکی از پرستاران از شما بخواهد که یک شب بجای آنها شیفت بدهید آیا حاضرید اینکار را انجام بدهید؟

جواب: من تا کنون پرستار نبوده ام اما یک پزشک نیز گاهی اوقات نیاز است تا پاسی از شب در بالین مریض باشد.

اگر کسی از من بخواهد حاضرم یک شب بمانم.

سوال:برای روز پرستار چه هدیه ای در نظر گرفته اید؟

جواب: ما با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروز قرار داریم پس از ایام تعطیلات و در اواخر فروردین جشن بزرگی را با همین عنوان برگزار خواهیم کرد همچنین از طرف سازمان نیز مبالغی به حساب پرستاران واریز میگردد.

سوال:تعداد پرستاران بهداشت و درمان چند نفر است؟

جواب: تعداد ۱۲۰ نفر که ۴۷ نفر از آنها در بیمارستان توحید مشغول بکار هستند.

سوال: صحبت پایانی اگر دارید بفرمائید؟

جواب: ضمن تبریک مجدد این روز و آرزوی موفقیت برای پرستاران، از سایت آوای جم نیز که همواره سعی در پوشش اخبار شهرستان دارد قدردانی می نمایم.

در ادامه از حاضرین در نشست خبری سوال شد که در یک جمله پرستار را تعریف نمایند:

دکتر حسین زاده(رئیس بهداری و بهداشت صنعت نفت استان بوشهر):پرستار یعنی عشق

دکتر ظریف (رئیس بیمارستان توحید): پرستار یعنی ایثار و گذشت

دکتر اسماعیلی: مهمترین شاخصه پرستار صبور بودنش است.

آقای مظفری(روابط عمومی بهداشت ودرمان): به نظر من برای پرستار نمی شود قیمت و مزد تعیین نمود چون کارشان فراتر از قیاس است.

آقای عندلیب(رئیس امور حقوقی و پیمانهای بهداشت ودرمان): کار سخت پرستاری را نمی توان درک نمود جز آن زمان که خودمان تجربه کنیم.

آقای ابا (مترون بیمارستان توحید):جمله ای از دکتر شریعتی می گویم :آدمهای ساده ر ادوست دارم،همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند،همانهایی که برای همه کس لبخند دارند،همانهایی که بوی ناب ” آدم ” می دهند و من باور دارم که تو از همانهایی – روز پرستار مبارک

در ادامه دکتر حسین زاده و هیئت همراه از بخش های بستری ، ccu ، اتاق عمل،اورژانس و بخش تالاسمی بازدید نموده و با اهداء شاخه گل و شیرینی به پرستاران روزآنها را تبریک گفته و گرامی داشتند.

 

 

 

 

 

 

آوای جم: در پایان جا دارد ضمن تبریک روز پرستار خدمت زحمتکشان عرصه سلامت، از آقای مظفری رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر که هماهنگی های لازم را انجام دادند و همچنین آقای علی ابا مترون بیمارستان توحید که در طول مدت حضور ما در بیمارستان ما را همراهی نمودند قدردانی نمائیم.

 

{jcomments on}

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1098

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.