• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

مدیرعامل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران گفت: خصوصی‌سازی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران هنوز انجام نشده است.

  • کد خبر : 1249
  • 31 اردیبهشت 1391 - 14:32

 

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از فارس؛سید محمدمهدی هاشمی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران شرکت پالایش گاز فجر جم در محل سالن کنفرانس این شرکت اظهار داشت: روند خصوصی‌سازی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران هنوز به صورت کامل اجرایی نشده و این روند در دست بررسی است.

 

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از فارس؛سید محمدمهدی هاشمی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران شرکت پالایش گاز فجر جم در محل سالن کنفرانس این شرکت اظهار داشت: روند خصوصی‌سازی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران هنوز به صورت کامل اجرایی نشده و این روند در دست بررسی است.

 

مدیرعامل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران تصریح کرد: روند خصوصی‌سازی این شرکت هنوز مراحل اداری خود را به صورت کامل طی نکرده و همچنان امور مانند سابق پیگیری می‌شود.

وی افزود: تمام بخش‌های زیر مجموعه شرکت خدمات غیرصنعتی مانند گذشته و حتی بیشتر از گذشته آماده خدمت‌رسانی به کارکنان پالایشگاه و ساکنان شهرک‌های مسکونی هستند.

مدیرعامل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران هرگونه واگذاری امور و یا تمامی مسئولیت‌های این شرکت به بخش خصوصی را منوط به رعایت مراحل قانونی و برنامه‌ریزی مراجع ذیصلاح دانست و گفت: مراحل ابتدایی این کار انجام پذیرفته اما تاکنون هیچگونه اقدام عملی صورت نگرفته است.

وی افزود: بخش‌های مدیریتی و مجموعه نیروهای انسانی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران همواره با برنامه‌ها و دستورالعمل‌های ستاد شرکت ملی گاز هماهنگ هستند و در این زمینه نیز دقیقا بر همین اساس اقدام خواهد شد.

هاشمی واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت نفت دانست که در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی صورت می‌گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: شرایط این واگذاری‌ها به گونه‌ای باشد که در نهایت به خدمات‌رسانی بیشتر و انگیزه بالای کار در میان پرسنل منجر شود.

مدیر عامل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران در بخش دیگری از اظهارات خود در این نشست به تسریع در ارائه خدمات به کارکنان و خانواده‌های شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و فجر جم تاکید و اظهار داشت: شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران بر اساس برنامه‌های سال‌های گذشته خود در این راستا همچنان فعال است.

وی افزود: تغییراتی که در راستای خصوصی‌سازی در شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران احتمالا در آینده صورت می‌گیرد هیچگونه خللی در ارائه خدمات بهتر به ساکنان شهرک‌ها وارد نخواهد کرد.

در این نشست در ارتباط با موضوعاتی پیرامون نحوه خدمات‌رسانی و تعامل دوسویه شرکت پالایش گاز فجر جم و خدمات غیرصنعتی در بخش‌های پایانه صادراتی شرکت پالایش گاز فجر جم در بندر سیراف، ۸۰ هکتاری و فرودگاه توحید بحث و تبادل نظر شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1249

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.