• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

امام جمعه و فرماندار جم در بیانیه مشترکی گفتند:راهپیمایی قدس راهکاری عملی برای مبارزه با ظلم و تجاوز است.

  • کد خبر : 1561
  • 26 مرداد 1391 - 13:45

به گزارش خبرنگار آوای جم ؛ امام جمعه و فرماندار شهرستان جم در پیام مشترکی مردم این شهرستان را به حضور پرشور در راهپیمایی حماسی روز قدس دعوت کردند.

 

در بخشی از این پیام آمده است: قدس و آزادی مسجدالاقصی به‌عنوان اولین مسأله جهان اسلام و ملل آزاده دنیا و راهبردی استراتژیک برای وحدت دنیای اسلام و مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی است.

در این پیام بیان شده است: راهبردی که سی و سه سال قبل پایه‌های رفیع آن را معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به صورت رسمی بنیان گذاشت و به‌عنوان میراثی جهانی و گران سنگ برای حفظ اتحاد مسلمین به جای مانده و با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظه العالی) شالوده آن به قوام آمده و به راهکاری عملی برای مبارزه با ظلم و تجاوز مبدل شده است.

در پیام امام جمعه و فرماندار شهرستان جم تصریح شده است: امروز دیگر نه تنها قدس یک مسئله سرنوشت‌ساز اسلامی و عربی است، بلکه مسئله‌ای جهانی، بین‌المللی و حقوق بشری است، حقوقی که بیش از ۶۰ سال است رژیم جعلی و منحوس صهیونیسم غارت و زیر چکمه‌های جنایتکاران از بین رفته است.

گنجی و عبداللهی در این پیام خاطرنشان ساختند: اینک در حالی به استقبال روز جهانی قدس می‌شتابیم که با پیروزی قابل توجه ملت‌های مسلمان و نهضت بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان، فلسطینیان قهرمان و مظلوم همچنان در حلقه محاصره اشغالگران صهیونیست و اسیر توطئه‌های شوم و نقشه‌های پلید جنایتکاران قرار دارند.

در این پیام یادآور شده است: اینجانبان ضمن اعلام محکومیت و انزجار از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و کشتار مسلمانان بی‌دفاع فلسطین،‌ از عموم ملت مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی بالاخص مردم شریف و مبارز و ولایتمدار شهرستان جم دعوت می‌کنیم تا با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر صدای عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی را سرداده و با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظه‌العالی)، که همان آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق کنند.

امام جمعه و فرماندار جم در این پیام تاکید کردند: خداوند قدم‌های ما را در راه حق ثابت و استوار بدارد و بر عزت و اقتدار مسلمانان در سراسر جهان بیفزاید و قلب نورانی امام عصر (عج) ارواحنا فداه را از همه ما خشنود فرماید.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1561

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.