• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

درخشش خانواده آریاساسول در مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه

  • کد خبر : 15965
  • 25 خرداد 1402 - 16:25
آوای بوشهر؛نخستین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه همسران، فرزندان و کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس و هفتمین جشنواره قرآنی نور علی نور از 21 الی 22 خردادماه 1402 به میزبانی کمیته روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی در شهرک پردیس جم برگزار شد.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، نخستین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه همسران، فرزندان و کارکنان شرکت‌های پتروشیمی همزمان با هفتمین جشنواره قرآنی نور علی نور ویژه کارکنان صنعت پتروشیمی به میزبانی کمیته روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در شهرک پردیس جم از ۲۱ الی ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

بر اساس گزارش دبیرخانه مسابقات قرآن و نهج البلاغه منطقه پارس، این مسابقات سال گذشته در دو سطح شهرستان عسلویه و نیمه نهائی ماهشهر در بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شد که یک نفر از کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول و ۵ نفر از قسمت همسران و فرزندان به مرحله نهائی این دوره از مسابقات که به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار خواهد شد راه یافتند. در مجموع در این دوره از مسابقات که با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از کارکنان و خانواده ایشان در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد، شرکت پلیمر آریاساسول در بخش همسران بیشترین اعزامی را به مرحله کشوری از آن خود ساخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی شهابی نماینده کمیته روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس علت رشد چشمگیر و کسب موفقیت در این دوره مسابقات توسط کارکنان آریاساسول و خانواده ایشان را بهره بردن از حضور مشاور قرآنی که نفر برتر چندین دوره مسابقات و داور بین‌المللی قرآن کریم است، دانست و گفت: با تدبیر مدیرعامل محترم آریاساسول در طول سال از حضور استاد قانعی قاری ممتاز کشوری همواره برای آموزش و رشد کارکنان و خانواده ایشان بهره برده ایم که این موضوع باعث شده که در این دوره از مسابقات نیز موفقیت‌های چشمگیری کسب نماییم.

شهابی که همز مان ناظر مسابقات وزارت نفت نیز می باشد، این مسابقات را نقطه عطفی در فعالیتهای فرهنگی شهرستان عسلویه دانست و گفت: شرکت‌های منطقه پارس در سال گذشته و در ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن که به میزبانی شرکت پتروشیمی تبریز برگزار شد مقام دوم جمعی را کسب نمودند و امیدواریم امسال بتوانیم مقام اول را کسب کنیم.

قابل ذکر است هفتیمن دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت نفت ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ در تهران به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار خواهد شد و پس از آن همسران و فرزندان کارکنان وزارت نفت و شرکت‌های تابعه در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.