• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7
شهردار بهارستان خبر داد؛

الحاق منطقه عملیاتی نار و کنگان به حریم شهر بهارستان

  • کد خبر : 17033
  • 24 مرداد 1402 - 11:14
آوای بوشهر،شهردار بهارستان از الحاق منطقه عملیاتی نار و کنگان به حریم شهر بهارستان در شهرستان جم خبر داد.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از خبرگزاری مهر، حسین یار احمدی عصر دوشنبه در نشست خبری از مقدار کم بودجه‌های این شهر خبر داد و اظهار داشت: در سال گذشته بودجه ۲۴۰ میلیارد ریالی شهرداری به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شد.

وی از تلاش مجموعه شورا و شهرداری برای کاهش هزینه‌های جاری و افزایش اعتبار به حوزه عمرانی سخن گفت و ادامه داد: خیابان نخلستان با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال هفته دولت افتتاح می‌شود. پل این خیابان نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در دست تعریض است.

یار احمدی با تأکید بر اینکه توزیع خدمات در محله‌های شهر بهارستان عادلانه صورت گرفته، تصریح کرد: شبکه فیبرنوری با مشارکت مخابرات با طولی بالغ بر هفت کیلومتر در شهر بهارستان اجرایی شد.

اجرای پارک جنگلی

وی از بهبود خدمات آنتن دهی در شهر بهارستان خبر داد و گفت: ۲ دکل همراه اول با مشارکت شهرداری در نقاطی با آنتن دهی ضعیف نصب شد.

یاراحمدی کمبود سرانه فضای سبز را یکی دیگر از مشکلات شهر بهارستان برشمرد و تأکید کرد: طرح مطالعاتی برای اجرای پارک جنگلی در کوه‌های مشرف به امام زاده شاه محمد (پیرسرکمر) در دست انجام است.

وی از ملحق شدن منطقه عملیاتی نار و کنگان به حریم شهر بهارستان سخن گفت و ادامه داد: بودجه امسال شهرداری ۳۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

زیباسازی شهر

شهردار بهارستان در خصوص خرید یک دستگاه ماشین آتش نشانی از شهرداری جم، گفت: ارزش ریالی ماشین بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال بود که با مبلغ ۶ میلیارد ریال خریداری شد و نزدیک به ۱ میلیارد ریال نیز برای تعمیر آن هزینه پیش بینی کردیم.

یار احمدی به المان میدان قلم شهر بهارستان به عنوان یکی از زیباترین نمادها در استان اشاره کرد و بیان داشت: هزینه ساخت، حمل و نصب المان ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی شد.

وی از اجرای مراحل نورپردازی و زیباسازی محیط اطراف المان قلم خبر داد و اضافه کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهر است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.