• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
8

چه کسانی نمی خواهند پروژه پتروشیمی صدف خلیج فارس راه اندازی شود؟/مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: ما پروژه صدف را راه اندازی خواهیم کرد!؟

  • کد خبر : 19317
  • 08 دی 1402 - 15:51
بعضي ها نمي خواهند اين پروژه صدف راه اندازي شود و آنقدر ايراد و سنگ اندازي و اذيت مي كنند كه اين پروژه به بهره برداري نرسد؛ اما ما پتروشيمي صدف خليج فارس را راه خواهيم انداخت.

به گزارش آوای بوشهر؛ دکتر علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در گفتگویی با تلوزیوین صنعت پتروشیمی در خصوص راه اندازی پروژه پتروشیمی صدف از پشت پرده سنگ‌اندازی های این روزهای برخی برای پروژه صدف گفت.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با اشاره به سنگ اندازی در راه اندازی پتروشیمی صدف اظهار داشت: بعضی ها نمی خواهند این پروژه صدف راه اندازی شود و آنقدر ایراد و سنگ اندازی و اذیت می کنند که این پروژه به بهره برداری نرسد؛ اما ما پتروشیمی صدف خلیج فارس را  راه خواهیم انداخت.

دکتر علی عسکری اضافه کرد: در خصوص پروژه صدف با مهندس شاهمیرزایی، مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی هم صحبت کردم و ایشان هم مصمم هستند که این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: بخش زیادی از موانع راه اندازی پروژه صدف از جمله همسایگی، عبور و مرور، خطوط یوتیلیتی و مواردی از این دست در حوزه اختیارات شرکت ملی صنایع پتروشیمی هست که امیدواریم با تدبیر مهندس شاهمیرزایی مرتفع گردد.

علی عسکری خاطر نشان ساخت: پروژه پتروشیمی صدف ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مهندس شاهمیرزایی با شنیدن این موضوع مصمم تر شد تا این پروژه هرچه سریعتر وارد مدار شود.

وی ادامه داد: انشالله پروژه لاسیتک سازی صنعتی صدف به زودی بهره‌برداری خواهد شد و اینها اتفاقات مهمی هست که در صنعت پتروشیمی در حال انجام است./آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.