• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5
امام جمعه جم:

لزوم احداث بیمارستان مجهز و تخصصی در جم/ صنعت نفت به مسئولیت اجتماعی خود در منطقه عمل کند

  • کد خبر : 19383
  • 13 دی 1402 - 15:13
امام جمعه جم گفت: بیمارستان توحید جم جوابگوی نیازهای فعلی صنعت و شهرستان نیست و صنعت نفت با محوریت وزارت بهداشت، بیمارستان بزرگ و مجهز در منطقه احداث کند.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان جم، حجت‌الاسلام محمد محمدی در نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به نگاه ویژه تیم مدیریتی دانشگاه به حوزه سلامت استان اظهار داشت: خدمات حوزه بهداشت و درمان بسیار گسترده است و به دلیل ارتباط نزدیک با مردم، نوع خدمات‌دهی سختی‌های خاص خود را دارد.

حجت‌الاسلام محمدی بابیان اینکه افزایش جمعیت در شهرستان جم متناسب با امکانات و زیرساخت‌های فعلی نیست افزود: زیرساخت‌های آموزشی، زیربنایی، بهداشت و درمان باید متناسب به رشد چشم‌گیر جمعیت ارتقا یابد.

وی با تأکید بر اینکه جم قابلیت تبدیل شدن به منطقه توریسم درمانی را در استان دارد گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت استراتژیک جم در استان، نیاز است در خصوص توریسم درمانی پژوهش و تحقیق شود و از این ظرفیت بالقوه برای توسعه شهرستان استفاده کرد.

وی بابیان اینکه جم در استان بوشهر فاقد بیمارستان دانشگاهی است افزود: نیاز است دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نسبت به ارتقا و ساخت مرکز درمان بستر در بخش ریز اقدام کند و نیروی متخصص و فوق تخصص نیز در اختیار بیمارستان صنعت نفت قرار دهد.

امام جمعه جم با تأکید بر اینکه صنعت نفت نسبت مسئولیت‌های اجتماعی خود در منطقه پایبند باشد خاطرنشان کرد: بیمارستان توحید جم جوابگوی نیازهای فعلی صنعت و شهرستان نیست و صنعت نفت با محوریت وزارت بهداشت، بیمارستان بزرگ و مجهز در منطقه احداث کند.

وی در خصوص اینکه باید مطالبه گری منطقی و در چارچوب قانون باشد افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی و پتروشیمی‌های منطقه پارس باید نیازهای آموزشی، زیرساختی، بهداشتی و درمانی منطقه را در چارچوب عمل مسئولیت‌های اجتماعی خود رفع کنند.

امام جمعه جم خواستار استقرار نماینده ویژه استاندار در شورای منطقه ویژه انرژی پارس شد و گفت: مطالبه گری از حوزه صنعت باید به صورت جدی‌تر از سوی نمایندگان استان دنبال شود و با ایجاد کارگروهی با سایر نمایندگان استان‌های نفتی، نفت به تعهدات قانونی خود عمل کند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.