• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4

انتصاب مشاور رسانه ای باهدف تخریب مدیران/قبای مشاور رسانه ای بر تن افرادغیرمتخصص و فرصت‌طلب گشاد است

  • کد خبر : 19643
  • 10 بهمن 1402 - 14:48
بسیاری از افرادی که به‌عنوان مشاور رسانه‌ای مدیران صنعت منصوب شده‌اندبا استفاده از مافیای قدرت به این عنوان دست یافته‌اند كه از کمترین شناخت، توان و تخصص در حوزه ذکرشده برخوردار هستند و به جاي رصد ضعف ها و كم كاري مديران خود سعي دارند با تخريب مديران ديگر اين كم كاري را پنهان كنند.

به گزارش آوای بوشهر؛ در اولین رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر که در شهرستان جم برگزار شد  اکبر پورات، معاون سیاسی، امنیتی استانداری بوشهر بر لزوم انتصاب مشاوران رسانه‌ای مدیران صنایع نفت و گاز مستقر در استان بوشهر از بین خبرنگاران بومی تأکید کرد تا در راستای کمک به مدیران صنعت و امید افرینی در جامعه قدم بردارند.

بسیاری از افرادی که به‌عنوان مشاور رسانه‌ای مدیران صنعت منصوب شده‌اندبا استفاده از مافیای قدرت به این عنوان دست یافته‌اند که از کمترین شناخت، توان و تخصص در حوزه ذکرشده برخوردار هستند و به جای رصد ضعف ها و کم کاری مدیران خود سعی دارند با تخریب مدیران دیگر این کم کاری را پنهان کنند.

البته بعد از تأکید معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر مبنی بر لزوم انتصاب مشاوران رسانه‌ای برخی مدیران منطقه افرادی که چندان سررشته‌ای از خبرنگاری نداشته و ندارند یا تجربۀ اندکی در این زمینه دارند و به صرف داشتن یک رسانه و کانال تلگرامی با متوسل شدن به افراد، دست به کار شده‌اند تا به هر طریقی شده این فرصت را از دست ندهند و به عنوان دندان‌گیر «مشاور رسانه‌ای» مدیران صنایع مستقر در جنوب استان دست یابند.

برخی از این مشاوران هنوز با وظایف خود به خوبی اگاه ندارند و به صرف داشتن چند رسانه ، کانال تلگرامی  و واتساپی مشاهده می شود بجای رصد فضای جامعه و کمک به مدیران خود در راستای حرکت رو به جلو و امید آفرینی صرفا تمام وقت خود را گذاشته اند برای تخریب مدیران دیگر که گویا این چراغ سبز نیز از مدیران ارشد خود گرفته اند.

با این تفاسیر ، مشاور رسانه ای کاری است سترگ و حساس  و این قبا بر تن خیلی ها بزرگ و گشاد است .

امید است این مشاوران رسانه ای با رصد ضعف های مدیران سازمان خود در حوزه های فرهنگی و مذهبی، مسئولیت های اجتماعی و ورزشی کمک کنند تا این نقیصه ها برطرف شود./ آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.