• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6
فرماندار جم:

١٩٣ پروژه عمرانی با اعتبار هزار ١٧٠ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود/ هرکسی برای توسعه شهرستان قدمی بردارد دستش می بوسم/ دعوت از سرمایه گذران جمی برای سرمایه گذاری درجم/ نباید مردم را فدای فکرمان کنیم/بزرگترین بلوار روستایی استان بوشهر در جم افتتاح می شود/در حوزه مخابرات در این دوسال به اندازه ١۵ سال گذشته کار شده است/ساختمان ثبت اسناد افتتاخ و بنیاد مسکن کلنگ زنی می شود/ افتتاح پایگاه امداد جاده ای 

  • کد خبر : 19662
  • 12 بهمن 1402 - 22:11
١٩٣ پروژه عمراني در حوزه هاي مختلف عمران شهري و روستايي ، راهداري، بهداشت، مخابرات ، هلال احمر … در چهل پنجمين بهار پيروزي انقلاب اسلامي در شهرستان جم افتتاح و كلنگ زني مي شود

به گزارش آوای بوشهر ؛ سید محمداحمدپور فرماندار جم در ششمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان که با ابتکاری نو همراه بود  ضمن تبریک دهه فجر و چهل پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از افتتاح و کلنگ زنی ١٢٣ پروژه عمرانی با اعتیار هزار ١٧٠ میلیارد تومان در دهه فجر در جم خبرداد.

فرماندار جم از افتتاح ١١ کیلومتر مسیر جم به فیروز آباد خبر داد و خاطر نشان ساخت: پیگیری های بسیار خوبی نیز برای ۵ کیلومتر ابتدایی آن که سالهاست رها شده و پیمانکار کار متوقف کرده است انجام شده و امیدواریم هرچه سریعتر شاهد شروع عملیات اجرایی آن باشیم.

فرماندار جم از افتتاح و بهره برداری پایگاه امداد جاده ای خیر ساز شهرستان جم با اعتبار ٢۴ میلیارد تومان با حضور استاندار بوشهر خبر داد و افزود یکی از پروژهای مهم و حیاتی شهرستان بود که در کمتر از ۶ ماه عملیات اجرایی ان به اتمام رسید.

نماینده عالی دولت اضافه کرد با همدلی و همراهی خوب شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان در تمامی روستاها پروژههای بسیار خوبی در حوزه های مختلف انجام شده و تقدیم شهروندان می شود.

رئیس شورای ادارای شهرستان جم از افتتاح سالن ورزشی بانوان در شهر انارستان خبر داد.

فرماندار جم از افتتاح دبیرستان کوثر خبر داد و افزود شهرداری جم نیز یک چمن مصنوعی در راستای دانش آموزان در حال اجرا در مدرسه می باشد.

سید محمد احمد پور از افتتاح کلینیک دندانپزشکی توسط بخش خصوصی خبر داد و افزود: برای اینکه از توان و ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه زیر ساخت های شهرستان استفاده شود نشست ها و جلسات متعدی برگزار شد تا این مهم محقق شود.

فرماندار جم با اشاره به اینکه بیمارستان توحید با توجه به افزایش جمعیت دیگر جوابگو نیست خاطر نشان ساخت: امیدواریم از توان بخش خصوصی در حوزه ایجاد مراکز تخصصی و فوق تخصیی استفاده کنیم و در همین راستا جلسات متعددی با برخی پزشکان بومی و غیر بومی برای سرمایه گذاری برگزار کرده ایم.

احمد پور از افتتاح بزرگترین بلوار روستایی در استان بوشهر در جم خبر داد و افزود: بزرگترین بلوار روستایی در روستای بابامبارکی در دهه فجر افتتاح و تقدیم مردم می شود.

فرماندار جم افزود: در حوزه برق و گاز اقدامات خوبی انجام شده و ٣٠ کلیومتر شبکه گازرسانی در بخش ریز در حال انجام است.

سید محمد احمدپور از افتتاح ساختمان اداری اداره ثبت اسناد و کلنگ زنی ساختمان بنیاد مسکن خبرداد.

نماینده عالی دولت گفت در حوزه مخابرات و توسعه زیر ساخت ها در دولت ایت الله رئیسی ودر این دوسال به اندازه ١۵ سال گذشته در جم کار شده است.

وی از پیگیری طرحی در حوزه گردشگری با اعتبار ٢٧٠ میلیارد توسط بخش خصوصی خبر داد و افزود: اگر این پروژه شروع شود اشتغال پایداری نیر به همراه دارد.

سید محمد احمدپور گفت: دوست دارم  سرمایه گذران جمی در جم  سرمایه گذرای کنند و مدیران شهرستان کمک کرده اندو مسیر را تسهیل کنند تا سرمایه گذرارن تشویق کنیم در جم سرمایه گذاری کنند.

فرماندارجم افزود: همدلی و همراهی خوبی در جم شکل گرفته است و برای توسعه شهرستان باید برخی اختلاف نظر ها را کنار بزاریم و مهم نباشد کار در زمان چه کسی و بنام چه کسی هست و هر کس برای عمران و آبادانی جم تلاش کند قدمی بردارد دستش را می بوسم.

سید محمد احمد پور اضافه کرد: مدیریت ها و مسئولیت ها محدودیت ایجاد میکند م چه خوب هست تا زمانی که مسئولیت داریم برای توسعه جم قدم برداریم و عهد بسته ام تا زمانی که هستم به مردم خیانت نکنم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.