• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10

بازگشت پارس جنوبی جم به بازی،با خط حمله متغیر و یک سکوی جوشان

  • کد خبر : 3505
  • 28 مرداد 1396 - 19:41

آوای جم – فاضل قنبرپور؛ هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که پارس جنوبی جم در ادامه شگفتی سازی های خود موفق شد صنعت نفت آبادان را شکست دهد. این بازی شادمانی هزاران هوادار فوتبال در سراسر استان را در پی داشت که می تواند بهار فوتبال بوشهر را در […]

آوای جم – فاضل قنبرپور؛ هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که پارس جنوبی جم در ادامه شگفتی سازی های خود موفق شد صنعت نفت آبادان را شکست دهد.

این بازی شادمانی هزاران هوادار فوتبال در سراسر استان را در پی داشت که می تواند بهار فوتبال بوشهر را در گرمای تابستان ۹۶کلید زده باشد.

وقتی شیمبای برزیلی و با تجربه دروازه فروزان را باز کرد،نفسها در سینه حبس شد اما تماشاگر پر شور جمی یک اپیدمی جدید در فوتبال ایران به راه انداخت و آنهم این بود،تشویق تیمی که گل خورده و برای گلزدن انگیزه می خواهد که اتفاقا چنین هم شد.

گل زودهنگام آبادانی ها یک پیام ویژه برای مهدی تارتار داشت،این خط دفاعی روی ارسالها از جناحین مشکل دارد و باید برای رفع آن چاره ای اندیشیده شود.شاید در ادامه راه هماهنگی بیشتر لطفی و نورمحمدی این نقیصه را برطرف کند که امری طبیعی در فوتبال است.

در این نبرد نفتی تیم تارتار نیمه اول را بد آغاز کرد و البته نباید از میدان داری کرار عراقی و دیگر هافبک تخریبی نفت آبادان به سادگی گذشت.شاید تجربه بین المللی کرار و دیگر خارجی های نفت در نیمه اول چربش بیشتری داشت اما حسین پورامینی و نقی زاده در نیمه دوم راه افتادند و دوندگی های این دو به مدد میزبان جمی آمد.

نیمه دوم ورق به گونه ای برگشت که فرشاد محمدی مهر به عنوان نقش اصلی این درام فوتبالی ،به خوبی جریان بازی را با ارسالهایش و پرتابهای اوتی خود ،عوض کرد.

عمق خط دفاعی نفت آبادان اگر چه با تجربه بازیکن کارکشته ای مانند اسدی سعی می کند نفوذ ناپذیر باشد اما خلاف این با سرعت انتقال توپ در خط حمله ویرانگر پارس جنوبی جم به اثبات رسید.

تارتار که همچنان با سیستم چهار چهار دو بازی می کند ،شاید باید از هم اکنون برای روزهای سخت تر لیگ برتر به فکر استفاده از سیستم های دیگر هم باشد وآماده شود.بازی با دو‌مهاجم هدف تا این هفته برگ برنده پارس جنوبی جم بوده که شکر خدا جواب داده اما در فوتبال هر مربی برای تیمش و روزهای سخت تر پلان های دیگری هم نگه داشته می دارد که بدون شک تارتار هم این ایده را در سر دارد.

این برد در روزی به دست امد که زبیدی آنچنان که باید و شاید تا کنون سرحال نشان نداده اما خط حمله پارس جنوبی جم با ۴گلزن متغیر بنامهای نانگ،صالحی،دشتی و تاییدی عملکرد فوق العاده ای داشته است.شاید بازیکنانی نظیر دشتی و زبیدی در سیستم ۴،۲،۳،۱ به عنوان وینگرهای هجومی بیشتر به چشم بیایند که البته این مهم نظر نهایی سرمربی را می طلبد

پارس جنوبی جم فعلا دارد لیگ را با نتایجش سوپرایز می کند و این خبر خوبی برای هودارانش است

 

فاضل قنبر پور (ورزشی نویس و خبرنگار استان بوشهر)

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با اولین نگاه : لباس بهتری نداشت بپوشه بعد عکس بگیره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.