• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
17

دیدار شیخ موسی احمدی با وزیر نفت لغو شد/عکس یادگاری نمایندگان آبادان و رئیس کمیسیون انرژی درآمد!

  • کد خبر : 13051
  • 18 شهریور 1399 - 21:08
با وجود انتشار خبر دیدار شیخ موسی احمدی نایب رئیس کمیسیون انرژی با وزیر نفت برای حمایت مالی از تیم پارس جنوبی جم در روز دوشنبه، این نشست لغو شد و به جای آن رئیس کمیسیون انرژی و نمایندگان آبادان با زنگنه دیدار و قول حمایت مالی از تیم صنعت نفت آبادان را گرفتند.

در روزهای گذشته خبری از قول رئیس کانون هواداران پارس جنوبی جم منتشر شد که شیخ موسی احمدی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس و نماینده جنوب استان بوشهر روز دوشنبه با وزیر نفت دیدار و برای تامین مالی پارس جنوبی جم رایزنی می کند.

به گزارش آوای بوشهر؛ با وجود خبر منتشر شده، روز یکشنبه خبر رسید که دیدار شیخ موسی احمدی با وزیر نفت لغو شده است اما شامگاه دوشنبه تصاویری از دیدار رئیس کمیسیون انرژی مجلس به همراه نمایندگان و فرماندار ویژه آبادان با وزیر نفت منتشر شد!

طبق اعلام رسانه ها، بیژن زنگنه وزیر نفت پس از جلسه با نمایندگان آبادان، موافقت خود را برای حمایت از این تیم اعلام کرد.

جلیل مختار و مجتبی محفوظی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به اتفاق حیدر عباسی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس امروز در دیدار با بیژن زنگنه، وزیر نفت با مطرح کردن مشکلات و دغدغه های باشگاه مردمی صنعت نفت آبادان از وزیر نفت درخواست کردند تا حمایت‌های لازم برای موفقیت های این باشگاه قدیمی را انجام دهد و در این راستا پیشنهاداتی را ارائه کردند.

زنگنه نیز به دلیل فراهم نبودن شرایط لازم برای واگذاری این باشگاه، موافقت خود را با درخواست نمایندگان آبادان برای حمایت از طلایی پوشان دیار اروند در لیگ بیستم را اعلام کرد.

تیم پارس جنوبی جم در فصل نوزدهم رقابت های لیگ برتر به دسته پایین تر سقوط کرد و حمایت از این تیم در لیگ دسته اول کشور هم با اما و اگر مواجه شده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.