• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8
طبق برخی شنیده های آوای بوشهر:

آخرین فرصت باشگاه  پارس جنوبی جم به سرمربی تیم! آیا پارس جم بعد از ۶ هفته ناکامی از بحران خارج می شود؟

  • کد خبر : 15326
  • 23 بهمن 1401 - 14:42
مسابقات لیگ یک در حالی نیم فصل دوم خود را شروع کرده است که نتایج ضعیف تنها نماینده استان بوشهر از یک سو انتقادات شدید کارشناسان و هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم از عملکرد سرمربی این تیم همرا داشته است و از سویی دیگر بازار شایعات درخصوص احتمال برکناری رزاقی راد را داغ‌تر از همیشه کرده است.

به گزارش آوای بوشهر ، ایمان رزاقی راد سرمربی جوان و کم تجربه پارس جم در فصل جدید که از همان ابتدا انتقاداتی بابت انتخابش مطرح بود پس از گذشت بیست یک  هفته از رقابت ها نتایج خوبی کسب نکرده است و با توجه به بازیکنان با کیفیتی که با نگاه سرمربی جذب کرده است اما در امتیازگیری عملکرد قابل دفاعی نداشته است، حالا مدیران پارس جم  پس از شکست سنگین شاگردان رزاقی در مقابل سایپا در هفته بیست یکم طبق برخی شنیدها به این مربی اولتیماتوم جدی دادند که در دیدار هفته بیست دوم مقابل  تیم متحول شده چوکای تالش که سرمربی خود نیز تغییر داده است اخرین فرصت سرمربی جوان تیم پارس می باشد تا تیم را از شرایط بحرانی خارج کند.

مدیران و هیات امنای باشگاه پارس جنوبی جم که پیش  از این ترجیح می‌دادند  با عدم انتقاد علنی از سرمربی تیمشان آرامش ظاهری این تیم را برهم نزنند، گویی کاسه صبرش لبریز شده و پس از شکست سنگین مقابل سایپا و نتیجه نگرفتن در ۶ هفته گذشته  با بیان اینکه تمام خواسته‌های سرمربی تیم را فراهم کردیم، اظهار داشتند: «همه خواسته‌های سرمربی تیم اعم از بازیکنان و امکاناتی که می‌خواست فراهم شد. از نظر مالی به همه تعهدات هم عمل کردیم و درست است کمبودهایی هم داریم، اما از نظر باشگاه‌داری کار خودمان را انجام دادیم.

ما حالا و بر اساس اخبار منتشر شده مبنی بر اتخاذ یک تصمیم‌گیری پر ریسک توسط مدیران پارس جم، قرار است به سرمربی این تیم در بازی هفته بیست دوم مقابل تیم متحول شده چوکای تالش در جم فرصت داده شود؛ فرصتی که ظاهرا در صورت ناکامی سرمربی جوان پارس جم تغییر آن را به همراه خواهد داشت.

باید منتظر نشست و دید آیا رزاقی جوان و شاگردانش در بازی حساس مقابل چوکای تالش در جم می تواند با کسب پیروزی در بازی   پیش رو ضمن بهبود جایگاه پارس جم در جدول رده‌بندی لیگ یک پشت سرگذاشتن ناکامی های هفته های اخیر، جایگاه خودش را نیز در این تیم تثبیت کند یا خیر؟ انتظاری که هرچه برای هواداران این تیم طاقت فرساست، برای رزاقی راد جوان و کم تجربه کوتاه است!

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.