• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
7

باختی دیگر در کارنامه ی ضعیف روانخواه/آیا بازهم خواهر زاده مدیرعامل منطقه ویژه مانع برکناری روانخواه می شود

  • کد خبر : 19241
  • 29 آذر 1402 - 22:38
تيم پارس جنوبي جم در آخرين بازي نيم فصل اول در ورزشگاه حافظيه شيراز با دوگل مفلوب شاگردان مهدي رجب زاده شد تا با ٢٤ امتياز در رده هشتم جدول ليگ آزادگات قرار گيرد و روياي صعود به ليگ برتر كم رنگتر شودو جمي ها شانسي براي ليگ برتري شدند نداشته باشند.

به گزارش آوای بوشهر، شاگردان امید رضا روانخواه در اخرین بازی نیم فصل اول در ورزشگاه حافظیه شیراز با شکست مقابل شاگردان مهدی رحب زاده در فجر شهید سپاسی با ٢۴ امتیاز و تفاضل گل منفی ۶ در رده هشتم جدول قرار گرفت تا رویای صعود به لیگ برتر کم رنگتر شود.

با وجود حمایت‌های انجام‌شده اما پارس جم در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ یک ۲۴ امتیاز دشت کرده و ضمن حضور در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی ۱۴ امتیاز از صدر جدول کمتر دارد و نمی‌توان برای این تیم شانسی بابت صعود به لیگ برتر متصور شد.

در سه بازی اول لیگ یک شاگردان روانخواه نتایج خوبی گرفتند و بعداز ان روزهای خوشی تیم روانخواه و کادر ضعیف ان نداشتند تا در هفته پنجم ودر شهر جم با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم انتهای جدولی مس شهربابک شوند و داد یک شهر را درآوردند و با شعار حیاکن رها کن هواداران روبرو شدند.

طبق برخی شنیده ها پس از کسب نتایج ضعیف مجموعه باشگاه از عملکرد سرمربی و کادر ان رضایت نداشته و خواستار تغییر سرمربی شدند که بازهم مثل فصل گذشته پای خواهر زاده مدیر عامل منطقه به وسط ماجرا بازشد و با لابگیری و حمایت های بی جا از روانخواه مانع برکناری کادر فنی تیم شدند.

نکته جالب اینکه روانخواه در یک نشست خبری در جم در مورد کادرش و سابقه مربیگری ایشان اظهار بی اطلاعی کرده و پاسخ داد قبل از اینکه من امورات تیم دست بگیرم ایشان در باشگاه بوده و من انتخاب نکرده ام!!

روانخواه که بعد از برد سخت در هفته گذشته در جم و در مقابل تیم انتهای جدولی دریای بابل در عجیب ترین کنفرانس فوتبالی به در دیوار گیر داد و همه را مقصر باخت  و نتایج ضعیف کرد معلوم نیست اینبار دلیل باختش را  نبود مدیر رسانه ای، رسانه های جمی، خرابی اسانسور و پرداخت پول به بازیکنانش اعلام کند.

حالا باید منتظر ماند و دید مجموعه باشگاه که تمام خواسته سرمربی تیم فراهم کرده و حمایت خوبی از تیم داشته تاکی از سرمربی حمایت کند و می تواند اینبار جلوی لابی گری خواهر زاده سخاوت اسدی بگیرد و شک جدیدی به تیم دهد و سرمربی در حد نام تیم پارس برای نیم فصل دوم انتخاب کند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.