• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
مدیرعامل پازارگاد در‌ نخستین رویداد تحول و ‌پیشرفت استان بوشهر:

اعتلای کشور با اعتماد به گروه های جهادی و به صحنه آوردن مردم رقم می خورد

  • کد خبر : 19489
  • 22 دی 1402 - 13:36
امروز هم برای تحول و پیشرفت استان بوشهر ، استانی با ظرفیت های متعدد و متنوع باید به گروه های جهادی ، جوانان و مردم اعتماد کرد و‌ میدان را برای رشد و تعالی این خطه از کشور فراهم آورد.

به گزارش آوای بوشهر؛ دکتر محمدشیخان، مدیر عامل شرکت پازارگاد در نخستین رویداد تحول و پیشرفت استان بوشهر با عنوان «مردمی شو» که با حضور گروه‌های مردمی، جهادی و فعالان اجتماعی استان بوشهر برگزار شد،  با اشاره به نقش گروه های جهادی و مردمی در پیشرفت  کشور گفت: اعتماد به مردم ، همراه کردن آنها و به صحنه آوردنشان در‌ تمامی روزهای تقویم جمهوری اسلامی ، همراه با کسب دستاوردهای متعدد بوده است.

وی افزود: در روزهای شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دوران رشد و تعالی  ایران اسلامی حضور مردم  همواره موثر بوده و این حضور باید قدر دانسته شود و استمرار یابد.

وی خاطر نشان کرد: امروز هم برای تحول و پیشرفت استان بوشهر ، استانی با   ظرفیت های متعدد و متنوع  باید به گروه های جهادی ، جوانان و مردم اعتماد کرد و‌ میدان را برای رشد و تعالی این خطه از کشور فراهم آورد.

مشاور مدیرعامل گروه صنایع خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد تصریح کرد: صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی ، داشتن صدها کیلومتر مرز آبی با خلیج همیشه فارس و ظرفیت های کشاورزی و صنعتی استان بوشهر می تواند موجب رشد روزافزون این استان شود و به منظور  تحقق این مهم ، باید فضا را برای  جذب ایده های نخبگان، کشف استعدادها و ظرفیت ها و اجرای طرح ها و فعالیت های عمرانی و اجرایی فراهم کرد.

دکتر شیخان تصریح کرد: ما در گروه صنایع خلیج فارس برای اجرای تدابیر دکتر علی عسگری مبنی بر حمایت از گروه های جهادی و‌اجرای برنامه های توسعه در استان بوشهر آمادگی کامل داریم.

لازم به ذکر است نخستین رویداد تحول و پیشرفت استان بوشهر تحت عنوان «مردمی شو» به میزبانی شهر بوشهر با حضور جمع کثیری از گروه های جهادی و‌جوانان استان بوشهر  با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر برگزار شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.