• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

دریافتی بازیکنان تیم پارس جنوبی جم ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 6534
  • 08 آذر 1397 - 8:16

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی‌جم با اشاره به مشکلات پیش آمده در تیم پارس جم گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود مشکلات تیم پارس جنوبی‌جم را حل می‌کنیم و دریافتی بازیکنان تیم پارس جنوبی جم به ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد. به گزارش آوای بوشهر، بعد از اینکه تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی جم روز […]

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی‌جم با اشاره به مشکلات پیش آمده در تیم پارس جم گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود مشکلات تیم پارس جنوبی‌جم را حل می‌کنیم و دریافتی بازیکنان تیم پارس جنوبی جم به ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش آوای بوشهر، بعد از اینکه تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی جم روز گذشته و صبح امروز به خاطر اعتراض بازیکنان این تیم به مشکلات مالی برگزار نشد، عصر امروز بهرام رضاییان مدیرعامل، عبدالرحیم خطیب سرپرست، مهدی تارتار سرمربی و محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی به نمایندگی از سایر اعضای تیم نزد پیروز موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی رفتند و جلسه‌ای را با این مدیر برگزار کردند.

موسوی در این جلسه به مدیرعامل، سرپرست، سرمربی و کاپیتان پارس جنوبی جم اظهار داشت: طی روزهای آینده مشکلات مالی باشگاه  پارس جنوبی جم  با برنامه ریزی حل ‌میشود.

به همین سبب نمایندگان سایر اعضای تیم به ورزشگاه تختی جم رفتند و با بازیکنان جلسه‌ای را برگزار کردند که  بعد از این جلسه،بازیکنان پارس جنوبی جلسه تمرینی امروز خود را آغاز کردند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی نیز درباره مسائل مالی این باشگاه گفت: مشکلات مالی محدود به پارس جنوبی نیست و همه تیم‌ها از پدیده صدرنشین تا پرسپولیس که نایب قهرمان آسیا است، مشکل مالی دارند.

بهرام رضاییان، افزود: تیم پارس جنوبی جم  از این قاعده استثنا  نیست اما با ظرفیت‌هایی که در منطقه ویژه  وجود دارد  تلاش می‌شود مشکلات را حل کنیم.

وی بیان کرد: البته بازیکنان هم حق دارند مطالبات خود دریافت کنند و ما برای این منظور کوشش لازم انجام می‌دهیم.

رضاییان با اشاره به حمایت مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از تیم پارس جم تصریح کرد: خوشبختانه از زمانی که سید پیروز موسوی بمنطقه وه عنوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی  منصوب شد، حمایت خیلی خوبی از تیم پارس جنوبی جم کرد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی بیان کرد: موسوی به عنوان یک مدیر ورزشی از همان جلسات ابتدایی تزریق پول به تیم پارس جنوبی را در دستور کار خودش قرار داد و تلاشهای زیادی انجام شده تا مطالبات اعضای کادرفنی و بازیکنان پرداخت شود.

رضاییان در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطر نشان کرد:در جلسه‌ای که امروز با حضور مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی برگزار شد، حرفهای مثبتی زده شد.

وی با بیان اینکه مدیرعامل منطقه ویژه پارس روی تیم حساسیت دارند و برای حل مسائل می‌کوشند گفت: در حال حاضر مبلغی به حساب باشگاه واریز شدده و قرار است مابقی  اعتبار مورد نظر نیز طی روزهای آینده پرداخت شود تا بتوانیم قبل از بازی با پرسپولیس دریافتی اعضای تیم را به ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش دهیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در پایان گفت:بعد از شنیدن صحبت‌های مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی، ما نیز با بازیکنان صحبت کردیم و بازیکنان راضی شدند تمرینات خود برای دیدار با تراکتورسازی را استارت بزنند.

رضاییان بیان کرد: انشاالله با وفاق و همدلی که نزد بازیکنان و کادرفنی وجود دارد، می‌توانیم بازی‌های خوبی همانند مقابل پیکان و ذوب‌اهن را جلوی تراکتورسازی نیز ارائه دهیم و نتیجه  خوبی به‌دست آوریم.

وی تاکید کرد: امیدوارم هواداران تیم پارس جنوبی جم  هم مثل همیشه در بازی روز شنبه یار و یاور ما باشند تا با حمایت آنها روز خوبی را برای فوتبال استان بوشهر و به خصوص شهرستان جم رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.