• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
8

نامه سرگشاده جمعی از جوانان و نیروهای انقلابی به حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ موسی احمدی

  • کد خبر : 18982
  • 12 آذر 1402 - 8:24
جمعی از جوانان و‌نیروهای انقلابی جنوب استان بوشهر در نامه ای سرگشاده به شیخ موسی احمدی نماینده مجلس، خواستار کناره گیری وی از کاندیداتوری دور جدید انتخابات مجلس و حمایت از کاندیدهای جوان انقلابی شدند.

جوانان انقلابی و پایان حمایت ۱۲ ساله از شیخ  موسی احمدی: انصراف دهید و از کاندیداهای جوان انقلابی حمایت کنید

جمعی از جوانان و‌نیروهای انقلابی جنوب استان بوشهر در نامه ای سرگشاده به شیخ موسی احمدی نماینده مجلس، خواستار کناره گیری وی از کاندیداتوری دور جدید انتخابات مجلس و حمایت از کاندیدهای جوان انقلابی شدند.

متن این نامه که در فضای مجازی منتشر شده به شرح زیر است:

نامه سرگشاده جمعی از جوانان و نیروهای انقلابی به حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ موسی احمدی

بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

«بی‌شک فاصله‌ی میان بایدها و واقعیّتها، همواره وجدانهای آرمان‌خواه را عذاب داده و می دهد، امّا این، فاصله‌ای طی‌شدنی است و در چهل سال گذشته در مواردی بارها طی شده است و بی‌شک در آینده، با حضور نسل جوان مؤمن و دانا و پُرانگیزه، با قدرت بیشتر طی خواهد شد.»

«مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ی میدانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند، از تجربه‌ها و عبرتهای گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی بسازند.»

فرازهایی از بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی 

جناب حجت الاسلام حاج شیخ موسی احمدی

نماینده محترم مردم شریف شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه

با سلام و احترام

با تاسی از فرامین رهبر دانا و بصیر انقلاب اسلامی، لازم دیدیم چند جمله ای را با جنابعالی به عنوان نماینده فعلی و دوره های گذشته مجلس شورای اسلامی و کاندیدای حال حاضر حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه در میان بگذاریم باشد که با نصب العین قراردادن منویات امام امت، راهی نو را برگزیده و به سمت صلاح و فلاح گام برداریم.

*اول:* ایران اسلامی، امروز، نیازمند بسط امید و ارتقای انگیزه و کار و تلاش برای نیل به قله های پیشرفت و توسعه است و ضرورت حضور نیروهای “جوان مومن و معتقد به مبانی اسلام و انقلاب” بیش از گذشته احساس می شود. 

به باور قاطبه دلسوزان نظام، یگانه راه برون رفت از چالش های کنونی، تغییر نگاه ها در عرصه مدیریت و استفاده از ظرفیت های جوان انقلابی است تا بتوان با ابتکار و خلاقیت، مسیر را برای تداوم موفقیت دولت و ملت هموار کرد.

از این منظر، همه ما به عنوان نیروهای انقلاب رسالتی سترگ بر دوش داریم و ذره ای نباید از این رسالت، غافل شویم چرا که خیر و سعادت دنیا و آخرت جامعه اسلامی به آن گره خورده است.

*دوم:* انتخابات عرصه رقابت برای خدمتگزاری است و مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانون گذار، جایگاهی بس بزرگ در ساختار جمهوری اسلامی ایران دارد.

ایران بزرگ، اینک، در برهه ای حساس و تاریخی قرار دارد و تشکیل مجلسی جوان و کارا می تواند تسهیل گر عبور از این پیچ تاریخی و نیل به قله باشد. امروز بیش از هر زمان دیگری، نیازمند میدان دادن به جوانان مومن و انقلابی هستیم تا بتوان با نشاط جوانی و روحیه ایمانی، از این گردنه های سخت و دشوار که سره از ناسره را غربال می کند عبور کرده و یکبار برای همیشه، بساط ریا و تزویر ددمنشان داخلی و خارجی را برچینیم.

*سوم:* بحمدالله جنابعالی، به برکت اعتماد مردم ولایت مدار جنوب استان بوشهر، سالیانی، فرصت خدمتگزاری در جایگاه بزرگ مجلس شورای اسلامی داشته اید و اکنون و در ششمین دهه از عمر، کوله باری از تجربه را با خود به همراه دارید که می تواند چراغ راه جوانان و نیروهای تازه نفس انقلاب برای خدمتگزاری باشد.

«زکات العلم نشره» در همه علوم دارای اهمیت است و در علم مدیریت، قطعا اهمیتی دوچندان دارد. این کوله بار دانش و تجربه سالیان جنابعالی، می تواند و باید به نسل جدید انقلاب منتقل و با روحیه فعال جوانی آمیخته و در اختیار نظام اسلامی قرار گیرد. 

*چهارم:* حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر، هم به لحاظ منطقه ای، هم ملی و هم فراملی، جایگاه استراتژیک و سوق الجیشی در معادلات سیاسی و اقتصادی دارد و ضرورت دارد برای استفاده از این ظرفیت بزرگ در راستای اعتلای منطقه، استان و کشور، طرح های نو و ایده های جدید به میدان آید.

خوشبختانه، انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، با حضور پرشور جوانان انقلابی همراه شده و بر خلاف، سناریوسازی های دشمنان غدار، هم در کاندیداتوری و هم در مشارکت، نسل جوان انقلابی کشور، پیشگام است تا آینده ای پرشکوه را در سایه رهنمودهای سکان دار کشتی انقلاب، رقم زند. 

امروز که جمع زیادی از جوانان انقلابی، داوطلب خدمتگزاری شده اند بر بزرگان جریان انقلاب، فرض است تا آنان را نه به عنوان رقیب که به عنوان تداوم بخش راه ببینند و با بذل توان، برای موفقیت شان تلاش کنند.

به راستی وقت آن نرسیده که پس از ۱۲ سال حمایت جوانان انقلابی از شما در ۳ دوره انتخابات مجلس، امروز شما از جوانان انقلابی حمایت کنید؟

مگر خود *جنابعالی* در جلسات انتخاباتی تان در جمع نیروهای انقلابی تاکید نکردید که در دوره بعد و حتی در همان دوره حاضرید از جوانان انقلابی حمایت و پشت سر آنها قرار بگیرم؟ الان فرصت برای انجام همان وعده فراهم است. بسم الله…

*پنجم:* جنابعالی، عمری را در خدمت نظام مقدس اسلامی و مردم شریف در عرصه های مختلف گذرانده اید و نیروهای انقلاب انتظار دارند نقش خود را از بازیکن سیاست و خدمتگزاری به مربی و راهنمای جوانان انقلابی ارتقا دهید و با صبغه و سابقه انقلابی در دهه ششم عمر، با جوانان به رقابت برنخیزید تا خدای ناکرده متهم به حب مقام و ریاست نشوید و شوم تر اینکه در تعدد نیروهای انقلاب، قافیه را به نامحرمان ببازیم. 

به فرازهای بیانات رهبر معظم انقلاب در تاکید بر واژه “جوان” بازمی گردیم و امیدواریم جنابعالی که در ولایتمداری تان تردید نیست با تاسی به منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، فرصت خدمتگزاری را برای نیروهای تازه نفس و جوان انقلابی فراهم کنید که بی شک، از خودگذشتن در مسیر تعالی میهن، مصداقی از جهاد اکبر است.

از خداوند منان، عمر با برکت و عزت برای تان مسالت می نماییم

 وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

 جمعی از جوانان و نیروهای انقلابی دیر، کنگان، جم و عسلویه

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=18982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.