• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

صف آرایی های انتخاباتی جنوب استان/سیر صعود بیداران و قطب جدیدی که شکل گرفت/ معادله ساده ای که پیچیده شد!

  • کد خبر : 19795
  • 25 بهمن 1402 - 13:13
آوای بوشهر؛ پایان بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس و حذف چهره هایی چون سکینه الماسی از گردونه انتخابات، معادلات ساده شده ی جنوب استان بوشهر را پیچیده تر کرد.

آوای بوشهر؛ پایان بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس و حذف چهره هایی چون سکینه الماسی از گردونه انتخابات، معادلات ساده شده ی جنوب استان بوشهر را پیچیده تر کرد.

تعدد نیروهای انقلاب هر چند در ظاهر، شرایط را برای کاندیداهای معتدل و مستقل، برای پیروزی هموارتر کرده اما بررسی ها نشان می دهد همچنان اقبال به نیروهای جبهه انقلاب، بر سایر سلایق می چربد.

شیخ موسی احمدی که بزرگ ترین رقیب اش، سکینه الماسی، از معادلات خارج شده حالا با انتقادات جدی که از سوی مردم و جبهه انقلاب به او وارد شده باید نگران ریزش شدید آرا و برتری آرای برخی کاندیدهای هم جبهه باشد موضوعی که سبب شده همچنان شورای ائتلاف انقلابیون برای معرفی گزینه مطلوب، دست به عصا شود.

رشد محبوبیت و اقبال به کاندیداهایی چون اسماعیل بیدار، در حال شکل دهی دو قطبی جدیدی است که می تواند همه معادلات پیشبینی را تغییر دهد.

بیدار که به عنوان گزینه جدی نیروهای اصیل جبهه انقلاب وارد انتخابات شد توانسته به نحو چشمگیری آرای خود را افزایش داده و شاید بزرگترین هنر او، پراکنش آرای اش در جنوب استان باشد که به صورت مویرگی توانسته اند اخبار و اطلاعات را به نفع کاندیدای خود جهت دهی کنند.

بسیاری از سرشناسان جبهه نیروهای انقلاب که تا پیش از این، در اردوگاه رقبا فعالیت کرده یا می کردند هم حالا با بررسی و گمانه زنی های جدید، مسیر خود را به اردوگاه بیداران جنوب تغییر داده اند.

شاید ائتلاف نانوشته جبهه انقلاب در مقابل نماینده مستقر و علنی شدن این ائتلاف در روزهای آتی بتواند تکلیف آرا در جنوب استان بوشهر را بیش از پیش روشن کند.

باید منتظر ماند و دید اردوگاه بیداران جنوب می توانند روند صعودی خود را تا پایان ادامه دهند یا نیرویی دیگر، می تواند قطب دیگری را در انتخابات پر ترافیک مجلس دوازدهم، شکل دهد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.