• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
5
امام جمعه جم،

نیروی انسانی حفاظت محیط زیست شهرستان جم تقویت شود/رفع مشکل تقاطع حادثه خیز

  • کد خبر : 15871
  • 13 خرداد 1402 - 15:03
امام جمعه جم گفت: حفاظت محیط زیست شهرستان جم کارمند کافی ندارد که از مدیر کل می‌خواهم به زودی در تجهیز منابع انسانی این اداره تلاش کند.

به گزارش آوای بوشهر ، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم اظهار داشت: همه فرایض حد و مرزی دارند جز ذکر خدا، ذکر وسیله وصل و نزدیک شدن انسان به خداست و ذکری که با تفکر همراه شود به مثابه از ظلمات به نور رفتن است.

وی با تسلیت سالگرد ارتحال کیمیاگر عصر معاصر، احیاگر مکتب تشیع، عالم واقف به زمان، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد افزود: رحلت امام برای امت اسلامی ضایعه‌ای سخت و دردناک و جانگداز بود و جای درد او را جز با انتصاب شایسته امام خامنه ای خوب نمی‌کرد.

امام جمعه جم بیان کرد: از ویژگی‌های بارز اولیای خدا همچون امام خمینی بهره مندی از الهامات الهی و به تعبیر مقام معظم رهبری حکیم و صاحب کیمیا بود، مکتب نورانی امام یک مکتب منسجم، انسان ساز و فتح الفتوح در حوزه انسانیت بود.

وی تصریح کرد: از ویژگی‌های شخصیتی امام مداومت بر نماز و عبادات، اعتقاد حقیقی و صادقانه با مردم، حامی فقرا، شجاعت و صراحت بیان، مواضع سریع انقلابی، عدم وامداری و وابستگی، امید بخشی به جامعه در سخت‌ترین شرایط، حلیم و آینده نگر بود.

وی با بیان اینکه تحلیل‌های سیاسی امام مبتنی بر وحی الهی و ارزش‌های ناب دینی و تجربیات تاریخی بود افزود: امام نسخه امیرالمؤمنین (ع) بود و امام خامنه‌ای نسخه کامل امام خمینی است.

محمدی افزود: امام دل‌های امت را تسخیر کرده بود و عصاره کامل مکتب امام در یک جمله است که پشتیبان ولایت مطلقه فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد.

وی ادامه داد: جانشین برحق امام کسی شد که تمام مراحل رهبری را پیموده و تجربه کرده بود و مدیر، حکیم، متین و شجاع از صفات درخشان ایشان است و تدریس و تبیین گفتمان و اندیشه‌های مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها لازم است.

امام جمعه جم اظهار داشت: از عمان به عنوان میانجی‌گری خاموش در منطقه یاد می‌شود، منطقه متوجه این موضوع شده که بدون ملاحظات ایران موفقیت دشوار است.

وی تاکید کرد: مهار تورم از راه مهار و تعادل در نرخ ارز است، دولت روی ارز بیشتر توجه کند.

محمدی اضافه کرد: مجموعه‌های فرهنگی کار جزیره‌ای نکنند، نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب یک اصل است و همه مسئولین و ضابطین قضائی و امنیتی و انتظامی با آمران به معروف همکاری و پشتیبانی کنند و از مجلس انتظار می‌رود در تصویب لایحه عفاف و حجاب دقیق و مستحکم عمل کند.

وی گفت: اعزام باشکوه جمعی از همشهریان جهت زیارت حرم و مراسم سالگرد امام خمینی (ره) که با تدبیر و اقدام سازنده فرمانده سپاه و همکاری دیگر مسئولین انجام گرفت قابل تقدیر و تشکر و سفری خوش و بی خطر آرزومندم.

محمدی اضافه کرد: از جشن‌های دهه کرامت و برنامه‌های پرمحتوای زیر سایه خورشید و دبیر و تمامی عوامل اجرایی آن تشکر می‌کنم.

وی افزود: هفته محیط زیست را گرامی می‌داریم، از مدیر اداره تشکر می‌کنم با عِده و عُده کم کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است مردم بافرهنگ محیط زیست را در کنار خود می‌پذیرند و حافظ محیط زیست هستند ولی متأسفانه این اداره کارمند کافی ندارد که از مدیر کل می‌خواهم با مشورت با فرماندار بزودی در تجهیز منابع انسانی این اداره تلاش کند.

محمدی اظهار داشت: مراسم‌های سالگرد ارتحال امام عظیم الشان ره در شهرستان برگزار خواهد شد و از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و شورای اداری و تأمین تشکر می‌کنم.

رفع مشکل تقاطع حادثه خیز

محمدی اظهار داشت: مسأله‌ای مهمی که باید به مطالبه جدی مردم پاسخ داد شود، یک تقاطع حادثه خیز داریم ورودی روستای چاهه که در مسیر اصلی قرار دارد، مردم نگران وضع موجود و مطالبه گری می‌کنند ما هم قبلاً عرض کردیم حوزه صنعت هم در این بین مشترک است.

وی افزود: مجموعه‌ای که می‌تواند این مهم را به راحتی انجام دهد مسئولین نسبت به ساخت این میدان که مسأله اجتماعی است ترتیبی اتخاذ کنند تا به زودی ساخته شود و بیش از این ما شاهد فلان قطع نخاعی و یا از دست دادن جان عزیز دیگری نباشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.